B
Když jde naše třída do baru mléčného
B
bere s sebou třídního Já
F
ru Ječného
F
náš třídní je taky na sladký pečivo
F
ná daleko
F7
radši opla
B
tky než pivo
B
Dá
Ab/C
me
B/D
si
Eb
pětatřicet chlebíčků (pětatřicet chlebíčků)
Eb
je nám jako v nebí
B
čku (ja nám jako v nebíčku)
B
pětatřicet kremrolí (pětatřicet kremrolí)
B
co se v puse
B7
rozdro
Eb
lí (co se v puse rozdrolí)
Eb
pak se nese do báru (pak se nese do báru)
Eb
pětatřicet pohá
B
rů (pětatřicet pohárů)
B
když to všichni spapají (Když to všichni spapají)
pak ještě
B
pětatřicet kakaí, kakaí, kakaí
B
Učitel zná řeči a má z nich doktorát
B
bez řečí však sní pět mandlo
F
vých čokolád
F
co je dobrý to je nezdravý, přátelé
F
učitel nám
F7
o tom vyprá
B
ví vesele
B
Dá
Ab/C
me
B/D
si
Eb
pětatřicet chlebíčků
(pětatřicet /s majonézou/ chlebíčků)
Eb
je nám jako v nebí
B
čku (je nám jako /ty tam lezou/ v nebíčku)
B
pětatřicet kremrolí (pětatřicet kremrolí)
B
co se v puse
B7
rozdro
Eb
lí
(co se v puse /rodrolí, rozdrolí se/ rozdrolí )
Eb
pak se nese do báru (pak se nese do báru)
Eb
pětatřicet pohá
B
rů (pětatřicet pohárů)
B
když to všichni spapají (Když to všichni spapají)
pak ještě
B
pětatřicet kakaí, kakaí, kakaí
B
Pro případ že člověk potká psy toulavé
B
koupíme pár dobrot do kap
F
sy, do pravé
F
vracíme se zpátky do školy pěšinou
F
celou třídu
F7
břicho rozbo
B
lí většinou
B
Mě
Ab/C
li
B/D
jsme
Eb
pětatřicet chlebíčků (pětatřicet chlebíčků)
Eb
je nám jako v nebíč
B
ku, (je nám jako v nebíčku)
B
pětatřicet kremrolí, (pětatřicet kremrolí)
B
co se v puse
B7
rozdro
Eb
lí
(co se v puse /rozdrolí, rozdrolí se/ rozdrolí)
Eb
pak se nese do báru (pak se nese do báru)
Eb
pětatřicet pohá
B
rů (pětatřicet pohárů)
B
když to všichni spapají (když to všichni spapají)
pak ještě
B
pětatřicet kakaí, kakaí, kakaí
pak ještě
B
pětatřicet kakaí, kakaí, kakaí